Hoe het werkt
Omgaan met een huisdier noodgeval?
Altijd en overal, om 3 uur op zondagochtend of op oudejaarsavond, Veteris zal u altijd een luisterend oor bieden en de nodige state-of-the-art veterinaire zorg bieden voor uw huisdier in nood.
Stap een
De telefoontriage
Veteris is 24/7 bereikbaar en beantwoordt uw oproep altijd. Als u zich zorgen maakt over uw huisdier, aarzel dan niet: pak uw telefoon en u wordt direct doorverbonden met een van onze bekwame geregistreerde veterinaire verpleegkundigen. Zij zullen u helpen uw situatie te beoordelen en samen met u de ernst van de noodsituatie van uw huisdier te bepalen.
Stap twee
Het korte wachten
Terwijl u wacht op onze spoedeisende dierenarts, is het begrijpelijk dat u graag uw huisdier wilt helpen. De dierenartsassistent die u helpt, zal proberen u hoe dan ook telefonisch te helpen, door u nauwkeurig advies te geven dat specifiek is voor uw huisdier en uw noodsituatie. Hoewel het meestal voldoende is om uw huisdier te isoleren in een veilige en rustige omgeving onder uw constante toezicht. Onze dierenarts doet de rest.
Stap drie
Het spoedoverleg
Terwijl hij samen met u de klinische geschiedenis van uw huisdier en alle informatie die essentieel is voor zijn begrip van de huidige situatie, doorneemt, zal onze ervaren dierenarts voor spoedeisende hulp een volledig onderzoek uitvoeren om de gezondheid van uw huisdier te beoordelen. Daarna kan hij u zijn conclusie geven en adviseren over de beste manier van handelen, variërend van diagnostische tests ter plaatse tot gerichte medicatie om uw huisdier zo goed mogelijk te helpen.
Stap vier
Het consultatierapport
Nadat uw Veteris dierenarts uw huisdier goed heeft verzorgd, ontvangt u een transparante en gespecificeerde factuur. De dierenarts helpt u met het afrekenen van de factuur met verschillende betaalmethoden. Binnen 24 uur na het consult ontvangt u een gedetailleerd klinisch rapport en de vorige factuur op uw e-mailadres. Met deze bestanden kunt u een claim indienen bij uw verzekering.
Staf vijf
De continuïteit van zorg
Als u zich na het consult nog steeds zorgen maakt over de gezondheid van uw huisdier, aarzel dan niet om ons terug te bellen. Een van de dierenartsen die toezicht houdt op het triage-team, neemt onmiddellijk contact met u op. Alle medische gegevens van uw huisdier worden gedeeld met het team voor een optimale opvolging. Op de ochtend die volgt op ons consult ontvangt uw vaste dierenarts het uitgebreide klinische rapport. Wij zijn van mening dat het zo snel mogelijk delen van klinische gegevens of testresultaten met uw vaste dierenarts een belangrijk punt is om de gezondheid van uw huisdier te garanderen.
Prijzen
Hoogwaardige veterinaire zorg aan huis. Reguliere vergoedingen.
Find out my consultation fee
De huisdieren die we verzorgden...
Getuigenissen
...en wat ze van ons vonden.
Veel Gestelde Vragen
Heeft u aanvullende vragen?
We hebben enkele van onze meest gestelde vragen gedeeld, als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, neem dan contact met ons op!